10/5-2010

Heej! ♥

Hur mår ni idag?, jag mår toppen eftersom det är toppenväder :), man blir så glad!
Kom hem för kanske 30 min sen, har hunnit ta en dush. Man känner sig så äcklig på
sommaren. Det stank som fan i 541 idag!...ush, folk verkar inte kunna ta hand om sin
hygien. *blä*

I skolan så hade vi lektioner. Men nu på sommaren så är skolan roligare!, fast vi har sommarlov om 19 dagar tror jag :D. Sköönt det ska bli!. Vi skippade spanskan idag, det är verkligen en tråkig lektion!, men i åttan så blir det att gå på varje. Sen när vi slutat så åkte jag och Elis till Vällingby, hon följde med när jag solade. Blev 16 min idag. Elis satt in handen bara, man såg pytte lite hehe ♥ efter det så tog hon och åkte hem och jag tog den äckliga 541:an.

Just nu så sitter jag och äter en sallad haha!, men var ju så hungrig. Och dricker cola. Och så lyssnar jag på Nirvana, har blivit lite obsessed. Mamma sa till mig igår -Är det Nirvana du lyssnar på?, gud så deppig musik dom har!...
Haha! ♥

Elis ♥

Kram!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0