So uppsats, plugg och dans

Hej alla!

Kom precis hem och måste göra min So uppsats, eller en bit av den. Kan fortsätta imårgon också :). Idag efter skolan så träffade jag mamma, köpte vinterjacka, åt på Donken och sen åkte jag till Hässelbustran till Stephie kusin, där kollade vi på filmen Vuxna haha hjärndött barn. Sen åkte vi till Vällingby, hade dans. Lite synd, först började vi som 8 nu är vi 5 eftersom att Jasmyn hoppade av, Nadrin har blivit avstängd, Elis har blivit kickad typ :/...

Men vi som är kvar!, vi ska kämpa!. När dansen var slut vare bara ut i snöstormen och stå och vänta på buss, min mobil dog och det fanns ingen stans att köpa enkelbiljett. Som tur var Stephie smart och berättade för hjärndöda mig att man kan stoppa in mitt simkort i hennes och skicka iväg biljett, de bra ;)

Men nu ska jag ta tummen ur röven och börja med so.

Kram!


Någon mer en jag som dislike vädret?
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0