tips

Heej bloggen!

Tänkte ge er ett litet tips om ni vill få längre hår snabbare :)

Kanske inte så bra för håret, men att använda värme förstör något
i håret (kommer inte ihåg vad det heter) och det gör så att ditt hår
överproducerar hår och gör det längre snabbare, men man måste
använda värme skydd, jag själv gör inte det... och mitt hår är inte så
hemskt.

Men därimot har jag själv märkt att mitt hår växt väldigt snabbt det senaste
året pga allt plattande och fönande. Så det är ett litet tips.

Sen så sägs det att det är bra om man borstar håret uppoch ner, alltså har
huvudet neråt när man borstar, och att masera huvudet sägs hjälpa också.

En annan sak är att No poo metoden funkar!, mina lockar blir finare och
håret är inte lika torrt, efter bara en tvätt!


Någon som har riktigt snyggt hår (i allafall på bilden) är
Ashlee simpson.
Men man undrar om hon kan se något ^^
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0