Blaze dem faya

Tjhoho!

Kom precis hem från dansen. Grymt :). Måste strecha för att komma ner i splitt.
Stephies mamma blev typ rånad i affärer, killar med yxa och grejer. Chockad.

Imorgon jag ska fan få belöning!, om inte...ah. Jag kommer flippa. Men men, imorgon
åker jag direkt efter prao till Kista för att förhoppningsvis köpa ett plagg. Kommer sitta
soom en smäck med mina nya leggings. Elis kanske kommer. Men annars då, livet leker.
HAHA, men är lycklig :), vet vilka my girls är och nu är det dans igen. Skolan börjar, okej
det suger. Men annars, mår bra :)

Men ha en supermysig kväll, är fortvarande lite arg att jag missade Jersey Shore. Men ha det gött! ;)





Kramis
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0