:)

Heej allihop!

Förlåt att jag inte skrivit men har inte orkat. Är så upptagen med prao och så. Nu börjar det bli ganska kul på prao, får tvätta hår då och då och personalen blir lite trevligare. Träffade Sara och Anisa idag efter prao, drack cola med dem och snackade. Trevlans! :)

Har målat naglarna rosa nyss haha!, men det blev fint. Huvudsaken är att jag inte ska bita på dem. Gotta have them long you know. Varje dag ser jag tjejer som får sina naglar långa och fina, så blir ju lite sugen. Men ska spara mina.

Annars då, har inget mer att berätta. Kikar runt lite på facebook just nu, väldigt kul. Ska skriva engelska dagbok sen också.

Men kram


Dagens outfit.

skjorta- Ginatricot (ny)
leggings- ginatricot (ny)

Kommentarer
Postat av: M I K A E L A

snygga leggings!

2011-03-01 @ 14:15:23
URL: http://mikaelabjarve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0